Voor ons kantoor in Vroomshoop zijn wij op zoek naar een administratief medewerker/ medewerker planning (32-38u p.w.)
Ben jij een organisatietalent dat houdt van dynamiek en afwisseling? Ben je een duizendpoot en presteer je goed onder druk? Ben jij de spil in de communicatie tussen klanten en medewerkers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Hoe ziet jouw werkdag eruit? Om 8.15 uur begint jouw dag met een telefoontje: enkele medewerkers hebben zich ziek gemeld. Jij zorgt ervoor dat klanten direct geïnformeerd worden en organiseert vervanging. Daarbij geef je invallers de juiste informatie over de panden en regel je indien nodig sleutel. Daarnaast zorg je dat er begeleiding voor hen is op de werkplek.
Tussendoor komen er diverse e-mails binnen van zowel klanten als medewerkers met verschillende vragen. Deze beoordeel of beantwoord je en zo nodig stuur je deze door naar de desbetreffende afdeling. Daarnaast dienen onze medewerkers verlofaanvragen per e-mail in. Deze beoordeel jij en je zorgt ervoor dat alles correct wordt verwerkt in het systeem, zodat er vervanging geregeld kan worden en eventuele collega’s op de hoogte gesteld kunnen worden.
Later op de ochtend ontvang je een telefoontje van een sollicitant. Je kijkt meteen welke vacatures beschikbaar zijn en zoekt naar een perfecte match. Misschien kun je zelfs vacatures combineren, zodat zowel de kandidaat als het bedrijf beter geholpen is. Wat bieden wij?
· Een uitdagende functie vol afwisseling
· Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
· Een betrokken team dat graag samenwerkt
· Een uitdagende functie voor 32-38 uur per week
· Een marktconform salaris
· Een vaste standplaats (Vroomshoop) met veel klanten in o.a. de regio Hardenberg, Coevorden, Almelo
· Extra vakantiedag
· Eindejaarsuitkering
· Pensioenregeling
· Personeelskorting
· Vrijdagmiddagborrel
· Kerstpakket
· Korting op o.a. zorgverzekeringen, abonnement sportschool
Jouw kwaliteiten:
· Minimaal Mbo-4 werk- en denkniveau
· Het is een pré als je ervaring hebt met plannen en personeelszaken
· Flexibel
· Kan snel schakelen en ondanks de hectiek het overzicht bewaren
· Proactieve houding
· Communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk)
· Dienstverlenende instelling en een representatieve uitstraling
· Gaat graag het gesprek aan met mensen
· Ervaring in de facilitaire branche is een pré
Enthousiast geworden? Mail je cv en motivatiebrief naar personeel@deschoonste.nl en wie weet maken we snel een afspraak om kennis te maken!